HTML

rek-láma

Lássunk bele a reklámokba, értsük meg őket, érezzük miért jó nekünk fogyasztónak lenni. Mert jó. Ugye?

Friss topikok

Linkblog

végre nem kék nem piros

2008.09.20. 19:44 richelieu

Ez most rövid lesz....

Sokáig szenvedtem attól, hogy mikor fogja tudni már végre valaki úgy megfogalmazni a praktikus tamponok illetve és/vagy betétek világát, hogy nem kell gondtalan fehér nadrágos asszonyok és lányok akrobatikus táncát figyelnem az utcán foltmentesen. A magar nők 95 %-a a hónap többi napján sem csinál olyat, mint ők a baj közben. 

Nem vagyok tampon használó egyed, köszönhetően a születésemet megelőző fogantatásom okán kialakult férfi mivoltomnak, a mindennapjaimat elárasztó és mindent eltömítő tamponok és betétek serege azonban beette magát az életembe. Már-már azon gondolkodtam, hogy "istenbiza" nyitok egy szigetelés boltot, ahol tamponokat fogok árulni, melyek a kisebb csőtörésektől az ózón lyukig bármit kiréselnek.

És ekkor jött a reklám, az etalon, a tampon-promóció elit világa, a menstruációt más oldalról, a játékosség oldaláról megközelítő reklám: a szabadulós-golyós-börtönőrös betét reklám. Gyakorlatilag egy pillanatra a Szökés cimű sorozat szereplőit láttam magam előtt, amint kedd esténként most már aztán tutter lelépnek, csak most kis színes golyók formájában egy 4 cseppes betétről...

És mégis....ezzel nyertek. Nem érzek mögötte szenvedést, erőlködést, túlzott vidámság-hormon-eszkalációt, csak könnyed mókát, lazaságot, mosolyt. Azt persze nem kívánom, hogy az ezt használó T. Hölgyek egyszer csak derék alól halljanak börtönszirénát és vijjogást, de ezt igy rajtam kívül szerintem ember nem köti össze.

 

Szóval igértem: rövid leszek. Hát akkor ímhol néktek: gratulálok, ez nálam tovább jutott. Azért a Jurassic Parkban szereplő mittudoménmilyenszauruszokkal ne forgassák le a golyócskák helyett.....

Köszöntem előre is!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rek-lama.blog.hu/api/trackback/id/tr100673253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása