HTML

rek-láma

Lássunk bele a reklámokba, értsük meg őket, érezzük miért jó nekünk fogyasztónak lenni. Mert jó. Ugye?

Friss topikok

Linkblog

Egyesült Kozmetikai Művek

2008.09.29. 10:24 richelieu

A mai világ abba az irányba halad, egyébként talán helyesen, hogy minél kevesebb E 235 és E699 tartósítószert együnk. És ez jó. Bár a sokat felemlegetett klasszikus ilyenkor mindíg eszembe jut, miszerint azért csak felnőttünk mi is úgy, hogy ilyen-olyan cukros és káros anyagokkal teli kajákat ettünk, de azért alapvetően ez helyes. Sőt, már kezdünk átesni a lónak a túloldalára is, életünket uralja a bifidus essencis, és aki nem ilyet eszik, az bizony egész nap puffadt lesz, kövér, izzad, és nonstop büfögnie kell majd. És ezt nekünk közepesen csiszolt honi celebek adják elő, és a műtő-tiszta konyhában beszélgetnek erről nekünk, golf ruhában, otthon, napközben. Érezzük át a szegénység sorsát, a kábelkötegelő égett műanyag szagát, ahogy hajnalonként ülnek a buszon a munkahely felé menet...

Erre a kozmezikai reklámipar pont az ellenkezőjét húzza.

Az az érzésem van lassan, hogy egy átlag európai nő lassan kémikus végzettséget is fog tudni szerezni csupán annyi befektetéssel, hogy napi 10-15 perc reklámot néz. Mert a kozmetikumok reklámjai lassan lassan 75 %-ban kizárólag vegyszer fantázianeveket tartalmaznak, és valaki annál trendibb és szebb és párosodásra esélyesebb, ha minél több "magic shining" kerül a szemére, nyakára, bárhová. Az az érzésem, hogy kb 2 naponta kerül olyan új termék piacra, aminek reklámja arra épül, hogy az előző termék az egy kalap ....., és aki az előzőt használja, ne csodálkozzon, hogy szinesfémtolvajok kezdik el a használóját rángatni az átvevőhöz, mert bontott vasnak még jó lesz. Azt sem értem, hogy ha pl egy Nő kitalálja, hogy márpedig neki egy bizonyos termék jó, és ettől valóban jobban / szebbnek érzi magát? Mit fog tenni, amikor 2 hét után új terméket kell vennie.... Odamegy az eladóhoz és megkérdi hol van a "rejuvenetum maximum" szer amit használ, mire az eladó sajnálkozva végigméri, hogy jaj anyukám, hát a kőkorszakban élsz, mi itt már klizárólag a "rejuvenetum maximum de luxe" terméket áruljuk, mert az neked jobb..?!

Nem tudom, szerintem ennél lenne klasszikusabb, jobb út is. Ha belegondolunk, van kb 4-5 termék, ami klasszikus lett, és esze ágában sincs megújulni, ha meg mégis, akkor évente 1x tuti visszahozzák a hiperklasszikust, és nem a retro miatt, hanem mert a törzsvásárlói addigra kiéheznek. Ez olyan, mint a svájci csokik új nemzedéke....Mióta kijött, mindenki a régi, klasszikust veszi.

Meg azért hogy is mondjam, higgyük már el, hogy az adott termékből az új nem biztos, hogy a legjobb a nőknek, de az biztos, hogy ha például állok a metrón reggel, akkor jobban esik megszokott, klasszikus illathefhőben utazni, mintha új, arrogáns, csili-aloe-jojoba és mittudoménmi illatfelhőben fuldokolnék.

Van olyan hölgy-ismerősöm is, aki belement ebbe a játszmába, és hetente dob a bevásárlókocsijába 3-4 új terméket. Néha szerencsétlen olyan, mint egy karfiol, mert a bőrében lassan több a kémia mint a sejt...... De sebaj, ha szépnek érzi magát, nur zu.

És a legjobb pedig a smink lemosó... A reklámjuk lehetne puritán: "figyelj asszonyka otthon, ha már megvetted azt a 2,5 Kg pvc alapú cuccot amit az arcodra kentél reggel-délben-este, akkor itt ez a tuti kis benzin alapú illatos-selymes oldat, amit pihe puha vattával kenjél már magadra esténként, mert amúgy reggel a torinoi lepellel fogod összetéveszteni a párnahuzatod".....

Csak a flakon hátoldalán ne olvasuk el az apró betűs részt, mert érdekes infok vannak benne.

Elég, ha annyit mondok, hogy ezen szerek 85%-a remekül fényesíti a veteránautók króm lökhárítóját. Úgyhogy vegyétek lányok asszonyok, ha majd lesz veteránom, elkérem a maradékot.

Szóval csak lassan a testtel, a szempillák nem feltétlenül festékpaletták.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://rek-lama.blog.hu/api/trackback/id/tr74686793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wisdomsearcher 2008.10.02. 20:50:42

remélem lesz még back up női nem képviselőitől, v akár a túloldalról. bármelyik kencéról lemondok, de a pillafestékről nem! szempillák helyett legyen szem v arc, v bármi

alte trottel 2008.11.26. 23:34:37

Kedves ifjú kétixes!
Anno, sok-sok év(tized)e a gimnazista lányok jobb híján (mivel szemfesték legközelebb a Bécsi út túlvégén v. az IKKÁban volt kapható) külön erre a célra vásárolt fogkefével símogatták fel szép szemük pillázatára a speciálisan erre a célra előállított kutyaközönséges gyertyakormot. És amennyire romló memóriám visszaemlékezni engedi, volt ránk olyan hatása mint napjaink legcsudább csudaszarjainak, extrahiperszuper dúsítő, hosszabbító, göndörítő északkeletdéldélnyugat abesszíniai formulával.
Na most. Vagy az agyonreklámozott 697 euro/mg árú izé áll 99.9999% parasztvakítás + 0.00000001 ppm gyertyakoromból, vagy egy szép, csillogó női szemen igazából tökmindegy, hogy van-é feketítő vagy mindkettő. Vagy tuggyajafransz.
süti beállítások módosítása