HTML

rek-láma

Lássunk bele a reklámokba, értsük meg őket, érezzük miért jó nekünk fogyasztónak lenni. Mert jó. Ugye?

Friss topikok

Linkblog

fejfájós hegyimentőknek

2008.07.22. 09:25 richelieu

Gyöngyszem gyöngyszem hátán.......

A mai reklámpiac érzésem szerint teljes mértékben igyekszik a sarokba szorított Fogyasztót minél magasabb piedesztálra emelni. Ezt innen köszönjük az illetékeseknek. Jól esik.

Ugyanakkor persze felmerül a kérdés, hogy mennyire hoz ki belőlem egy adott fejfájás-csillapító iránt érzett csillapíthatatlan megvásárlási kényszert az, hogy az adott pirula egy helikopteren utazó hegyimentőt gyakorlatilag néhány nanoszekundum alatt kihoz a sajgató fejtekerésből, annak ellenére, hogy egy kicsit legalább medikopternek érezhetem magam.

Életszerűbbnek éreznék olyan képeket, mikor például a szeretett utódom nem törödve sem a megelőlegezett fizikai bántalmazás árnyékával, vagy a totális lelki megsemmisítés ódiumával folyamatosan a fülcimpámon hintázik, vagy amikor a túlterhelt hazai úthálózat valamelyikén ácsorogva a nyitott pozícióba beszorult ablakommal egy 1975-ös UAZ mellett állok, amely a feltételezések szerint használt hekk-sütő olajjal működik, és jó gazdára utalva a kipufugó rendszer sportosan oldara van kivezetve. Mindez a Rákóczin délután 15.30-kor országos melegrekord idején. Szóval bármennyire is elítélendő, valahogy jobban hiszek a hétköznapok áldásai által okozott fejfájásban, mintsem abban, hogy az osztrák alpokban hirtelen felemelkedő helikopter és az oxigénben túl gazdag süvítő szél miatt kezdene el hasogatni a fejem.

Arról az apróságról nem is beszélve, hogy a tüchtig osztrák hegyimentő egy rázkódó helikopterben hogyan bír a dobozban különböző gyógyszereket úgy tárolni, mintha szögmérővel és szintezővel állították volna be őket egymás mellé néhány fuga-kereszt segítségével. Sőt, a segítőkész kolléga kiemel a dobozból egy levél gyógyszert, de mire odaadja azt a kollégának (ez kb 0,75 másodperc, és a bal kéz kb 43 centiméteres útja), az bizony már rendesen be van csomagolva karton-dobozkába. Hiába no, ezek a fliegende Retter fiúk mókásak és rendszeretők. Hadd csomagolja azt ki a T. kolléga miközben repül a szirtek között, úgyis uncsi már megint elmenni menteni egy bombanőt a szikláról akit amúgy a barátai simán fel tudtak volna húzni kötéllel, legyen már valami pezsgés, ein bisschen Adrenalin muss sein alapon.

Javasolok tehát innen ebből a poros hétköznapból olyan fejfájás-csillapító reklámot, amely gyakorlagtilag a leggyakoribb fejfájást okozó környezeti hatások bemutatásán alapszik, mert hát szerény értelmezésem szerint az alpesi frisches Luft nem ezek közé sorolható.

Gut?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rek-lama.blog.hu/api/trackback/id/tr96579447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása